ASYSTENT DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Ogólne informacje

  • Rodzaj umowy: Umowa o pracę
  • Charakter pracy: Stacjonarna
  • Wymiar pracy: Cały etat 

Obowiązki

  • obsługę Klienta w zakresie realizacji, aktualizacji i monitoringu zamówień klientów
  • obsługa projektów tłumaczeniowych,
  • prace administracyjne: fakturowanie, archiwizacja dokumentów
  • udzielanie wszelkich informacji handlowych Klientom firmy
  • pomoc w przygotowywaniu i realizowaniu planów rocznych, kwartalnych i miesięcznych zgodnie z wytycznymi firmy
  • wspieranie akcji promocyjnych.

Oferujemy

  • atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • możliwości rozwoju i awansu

Aplikacje zawierające CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres: praca@bigletter.pl

Prosimy o dodanie klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."

« powrót