ASYSTENT DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, studenci ostatnich lat studiów wyższych
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub francuskiego lub angielskiego
- mile widziane doświadczenie w Dziale Obsługi Klienta
- łatwość w nawiązywaniu relacji interpersonalnych
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- wysoka kultura biznesowa
- odpowiedzialność i dobra organizacja czasu pracy.
- odporność na pracę pod presją czasu
Obowiązki:
- obsługę Klienta w zakresie realizacji, aktualizacji i monitoringu zamówień klientów
- obsługa projektów tłumaczeniowych,
- prace administracyjne: fakturowanie, archiwizacja dokumentów
- udzielanie wszelkich informacji handlowych Klientom firmy
- pomoc w przygotowywaniu i realizowaniu planów rocznych, kwartalnych i miesięcznych zgodnie z wytycznymi firmy
- wspieranie akcji promocyjnych.
Oferujemy:
- atrakcyjne warunki zatrudnienia
- możliwości rozwoju
Informacje dodatkowe
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) na poniższy adres e-mail: praca@bigletter.pl
CV oraz listy motywacyjne prosimy nadsyłać do 01.07.2016 r.
Prosimy o wpisanie w tytule maila : "Aplikacja na stanowisko ADOK"
Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
Nadesłanych zgłoszeń nie zwracamy.
Rekrutacja tłumaczy
Jeżeli jesteś tłumaczem, tłumaczem przysięgłym, jesteś specjalistą w swojej branży a przy okazji znakomicie władasz językiem polskim i przynajmniej jednym językiem obcym, prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na praca@bigletter.pl
Korektorzy
Do współpracy zapraszamy zównież native speakerów wszystkich języków. Jeżeli masz doświadczenie w korygowaniu tekstów w Twoim rodzinnym języku lub jesteś zainteresowana(y) rozpoczęciem takiej współpracy, prosimy o przesłanie aplikacji na praca@bigletter.pl