Praca – old

ASYSTENT DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, studenci ostatnich lat studiów wyższych
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub francuskiego lub angielskiego
  • mile widziane doświadczenie w Dziale Obsługi Klienta
  • łatwość w nawiązywaniu relacji interpersonalnych
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • wysoka kultura biznesowa
  • odpowiedzialność i dobra organizacja czasu pracy.
  • odporność na pracę pod presją czasu

Obowiązki:

  • obsługę Klienta w zakresie realizacji, aktualizacji i monitoringu zamówień klientów
  • obsługa projektów tłumaczeniowych,
  • prace administracyjne: fakturowanie, archiwizacja dokumentów
  • udzielanie wszelkich informacji handlowych Klientom firmy
  • pomoc w przygotowywaniu i realizowaniu planów rocznych, kwartalnych i miesięcznych zgodnie z wytycznymi firmy
  • wspieranie akcji promocyjnych.

Oferujemy:

  • atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • możliwości rozwoju

Informacje dodatkowe

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) na poniższy adres e-mail: praca@bigletter.pl

CV oraz listy motywacyjne prosimy nadsyłać do 01.07.2016 r.

Prosimy o wpisanie w tytule maila : "Aplikacja na stanowisko ADOK"
Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

Nadesłanych zgłoszeń nie zwracamy.

Rekrutacja tłumaczy

Jeżeli jesteś tłumaczem, tłumaczem przysięgłym, jesteś specjalistą w swojej branży a przy okazji znakomicie władasz językiem polskim i przynajmniej jednym językiem obcym, prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na praca@bigletter.pl

Korektorzy

Do współpracy zapraszamy zównież native speakerów wszystkich języków. Jeżeli masz doświadczenie w korygowaniu tekstów w Twoim rodzinnym języku lub jesteś zainteresowana(y) rozpoczęciem takiej współpracy, prosimy o przesłanie aplikacji  na praca@bigletter.pl